השתלת שיער בקפריסין

קפריסין - היעד האולטימטיבי להשתלות שיער

בשנים האחרונות, הביקוש להשתלת שיער רשם עליות שיא, והסיבה לכך ברורה: היא מהווה טיפול יחסית פשוט למי שמתמודד עם הקרחה או עם שיער דליל. התוצאות שהטיפול מספק מרשימות ומחזיקות לאורך זמן, במיוחד כאשר הטיפול מתבצע על ידי מומחים מובילים בתחום. יתר על כן, השתלת שיער בקפריסין מתאימה לקהל רחב ביותר, הכולל גברים ונשים, צעירים ומבוגרים, מה שהופך אותה לאופציה נגישה ומועדפת עבור רבים.

כאשר מתעוררת ההחלטה לעבור השתלת שיער, מצטרפת אליה התלבטות לגבי המקום המתאים ביותר לביצוע הטיפול. בשנים האחרונות, נראה כי קפריסין הפכה ליעד המוביל להשתלות שיער. מה שמייחד את המדינה הזו ולכן כדאי לשקול אותה כאופציה, היא העובדה שקפריסין מציעה שילוב ייחודי של מומחיות רפואית מהשורה הראשונה, טכנולוגיה חדשנית בתחום השתלות השיער, וחוויית שירות ואירוח מעל ומעבר. המחירים להשתלת שיער בקפריסין נמוכים יותר בהשוואה לאזורים אחרים בעולם, מה שמציע תמורה מעולה למחיר. בנוסף, האפשרות לשלב את הטיפול עם חופשה באחד מיעדי הנופש המובילים באירופה הופכת את הנסיעה לקפריסין לחוויה כוללת ומפנקת.

השילוב האידאלי בין נופש לרפואה

קפריסין מוכרת כאחת מהיעדים המועדפים לנופש באירופה וכמו כן, מתבלטת כמרכז מוביל להשתלות שיער ביבשת. בכל רחבי האי תוכלו למצוא קליניקות מהשורה הראשונה בתחום, המציעות לעבור את הטיפולים אצל חלק מהמומחים המובילים בעולם. המיקום המושך של קפריסין כיעד תיירותי מוסיף ערך משמעותי: בביקור שלכם לצורך השתלת שיער, אשר יכול להיות מלווה בחבילות מפנקות במיוחד, יש לכם הזדמנות לסייר באי, לבקר באתרים המרכזיים שלו או להתארח באחד מהמלונות היוקרתיים. לעיתים, הקליניקות נמצאות רק מרחק הליכה ממלונות מובחרים, מה שמאפשר לכם לחוות את הטוב ביותר משני העולמות.

ולא רק היעד עצמו מושך, אלא גם החוויה של הטיפולים בקפריסין. שכחו מאווירת בתי חולים המורגשת וקרה, שבה עלולים להעביר שעות ארוכות ללא תקשורת או פעילות. בקפריסין, הטיפולים נערכים באווירה של יוקרה אמיתית, כולל אירוח בחדרים מפנקים שמציעים כל מה שניתן לדמיין ועוד מעבר.

טיפולים ברמה אחרת

התקדמות בתחום השתלות שיער ממשיכה להאיץ עם השנים, בזכות טכניקות חדשניות וחומרים מתקדמים המשתלבים בתהליך. כתוצאה מכך, איכות ההשתלות נעשית טובה יותר עם כל שנה שחולפת, וברחבי העולם קיימות מדינות שבולטות ביכולתן להשיג תוצאות מעולות. קפריסין מובילה בתחום זה, הן בזכות המומחיות הרפואית הגבוהה של רופאיה והן הודות לרופאים מאיסטנבול בירת ההשתלות באירופה, אשר מפעילים קליניקות גם בקפריסין.

הצלחות הטיפולים בקפריסין מאופיינות בשיעורי הצלחה גבוהים במיוחד, מה שמוביל למראה שיער טבעי ותוצאות ארוכות טווח ושיעורי סיבוכים וסיכונים מופחתים למדי, נמוכים יותר מכל פרוצדורה קוסמטית אחרת שניתן להשוות אליה, אף לאלו המיועדים לטיפול בבעיות של שיער דליל.

מחיר השתלת שיער בקפריסין

מי שמברר את עלויות השתלת שיער בישראל לעיתים נתקל בתסכול משום התהליך הקוסמטי הזה עלול להיות יקר. מחיר ההשתלה נקבע על פי מגוון גורמים כמו שיטת הטיפול, פרטי הביצוע, המומחה המבצע, מספר הזקיקים להשתלה, ותכונות אישיות של המטופל. בישראל, העלות עשויה לנוע בטווח של 30,000-40,000 שקלים, סכום שאינו נגיש לכולם. יתר על כך, באירופה וארצות הברית המחירים עלולים להיות דומים או אף גבוהים יותר. קפריסין, בשל היותה מדינה זולה מישראל משמעותית, מציעה מחירים נמוכים בהרבה, כאשר הפער בעלות הטיפול הוא גדול בהשוואה למדינות אחרות, והופך להיות אטרקטיבי מאוד כאשר מוסיפים את עלויות הנסיעה, האירוח, והמחיה במהלך השהייה.

לפני ואחרי

טיפול השתלת שיער מהמתקדמים בקפריסין
מתבצע על ידי צוות רפואי וותיק ומיומן
ומנתחים פלסטיים מהמובילים והמומלצים באירופה 

1. אבחון והתאמת טיפול

על מנת לבדוק התאמה להליך השתלת השיער נצטרך תמונות ברורות של האזור המקריח על מנת שהרופא יאבחן ויתכנן את ההשתלה ושל כמות זקיקי השיער הנדרשים.

2. הליך השתלת שיער

על מנת לשמור על לקוחותינו הצבנו את הסטנדרטים הכי מחמירים בעולם בהתאם לפרוטוקולים של הליך בתוך בית חולים, עם צוות אחיות קבוע, לא יותר מ-2 מטופלים ביום והכי חשוב פתיחת ערוצים עם הרופא בעצמו.

3. השתלת שיער בקפריסין

מרגע הנחיתה אנו נדאג להעברות הלוך וחזור בעזרת נהג צמוד. בית המלון בו תשהו במהלך הטיפולים הינו ברמת חמישה כוכבים במיקום -הכי טוב בקפריסין, במרחק של כ-500 מטרים מהמרפאה.

4. חזרה מהירה לשגרה!

אם אתם חושבים שפה הסתיים המסע שלנו יחד, אתם טועים 🙂 אנחנו נתקשר, נדריך ונלווה אתכם עד לתוצאה הסופית. אנחנו מטפלים בכל מטופל ביד רמה וברצינות הדרושה ועושים הכל כדי שהחוויה שלו תהיה מושלמת.

קבעו פגישת יעוץ והדרכה!

הכירו את המרפאה המתקדמת ביותר שלנו בראשות דר' אילקר אפאידין, רופא מומחה לפלסטיקה וכירורגיה מוערך בעולם.

המרפאה מעניקה טיפול מקצועי ואדיב של השתלת שיער בקפריסין על ידי דר' אפאידין וצוות אחיות וותיק, בכיר וקבוע,

במחיר המשתלם ביותר לתוצאה הטובה ביותר!

dr ilker apaydin

הקליניקה בקפריסין - RENOVIUM CLINIC

Renovium Clinic, שנוסדה בשנת 2015, הפכה במהרה למרכז העומד בסטנדרטים הבינלאומיים הודות לטכנולוגיות החדישות ביותר בהן נעשה שימוש והמומחים היעילים ביותר שלה. רנוביום, המציעה שירותים בתחומי כירורגיה פלסטית, דרמטולוגיה, קוסמטולוגיה, תזונה ודיאטה, אסתטיקה רפואית, השתלת שיער בקפריסין ממוקמת בעיר ניקוסיה, עיר הבירה של קפריסין. הקליניקה ממוקמת במרכז העיר, במרחק של חצי שעה מנמל התעופה ארקאן ושעה אחת מנמל התעופה של לרנקה. רנוביום, המשרתת את מדינתה בתחום תיירות הבריאות על ידי קליטה של מטופלים מכל העולם, פועלת למען היופי הרוחני והפיזי שלך עם הצוות המקצועי שלה שמבין את רצונותיך ומקפיד על קודים אתיים.

התהליך מעולם לא היה קל יותר

לכאורה, קביעת טיפולי השתלת שיער בקפריסין, שהיא מדינה זרה, עשויה להיראות כמשימה מסובכת. האתגר של לא להכיר את המערכת הרפואית בקפריסין, הצורך לטפל בכל ההכנות מראש לפני ההגעה, והקשיים בתקשורת עם התושבים המקומיים, עלולים להוות מקור לדאגה עבור חלק מהישראלים. אבל, גם לכך יש פתרון פשוט מאוד: פנייה לחברה כמו NEWAGE CLINIC שתופסת עבורכם את כל תהליך ההשתלה מהתחלה עד הסוף, כולל כל התיאומים והבדיקות הנדרשות.

התהליך נפתח ביצירת קשר איתנו, ונציג מטעמנו יחזור אליך ויבקש ממך לשלוח תמונות של הקרקפת לפי הנחיות מסוימות, כדי שהצוות הרפואי שלנו יוכל להעריך את מורכבות המצב והטיפול האופטימלי. בהמשך, נציגנו ישוב ויציע לכם דו"ח מפורט מהרופא המטפל, כולל הצעת מחיר לטיפול.

לאחר שתחליטו להמשיך, מגיע שלב הארגון והתכנון: קביעת מועד לניתוח, הזמנת טיסות לקפריסין והתאמות נוספות כמו לינה והסעות. כל הלוגיסטיקה סביב ההליך תטופל על ידינו מא׳ עד ת׳. בהגיעכם, תקבלו הסעה משדה התעופה למלון או לבית החולים. במפגש הראשון עם הרופא, יתקיים תשאול ובדיקה גופנית ראשוניים לקראת ההשתלה.

השתלת שיער בקפריסין, המתבצעת תחת הרדמה מקומית, מיועדת להיות קצר וללא כאב. במהלך הטיפול, ייתכן ותוכלו ליהנות מפעילויות כמו אכילה, שתייה, או צפייה בטלוויזיה.

לאחר הניתוח, תקבלו הנחיות להמשך ההתאוששות ותוכלו לחזור לפעילות הרגילה שלכם כמעט מיד. זמן ההתאוששות יכול להיות זמן מנוחה במלון, טיולים, או קניות. בסיום החוויה, בחזרה לארץ, תוכלו להעריך מחדש את ערך שיער מלא וטבעי ולהרגיש את השפעתו החיובית על ביטחון העצמי שלכם.

צוות המרפאה

צוות האחיות במרפאה הן מהמסורות והמנוסות ביותר בתחום. 

כל האחיות בצוות המרפאה התמקצעו על ידי ד"ר אילקר ועל ידי האחות הראשית של המרפאה יוליה. 

4
ניהל ביירם

אחות בכירה 

3
זינדאן סיאנגולו

אחות בכירה 

2
קנסו סיפטצ'י

אחות בכירה 

1
גוזדה מוסטקין

אחות בכירה 

לקוחות שעברו השתלה מספרים

דילוג לתוכן