השתלת שיער בטורקיה

הביקוש להשתלת שיער הגיע בשנים האחרונות לממדי שיא, ולא קשה להבין מדוע: זהו טיפול פשוט יחסי לביצוע להתמודדות עם נשירת שיער או שיער דליל. תוצאותיו מצוינות ונשמרות לפרקי זמן ארוכים יחסים, במיוחד כאשר מבצע את ההשתלה מומחה מהשורה הראשונה. חשוב לא פחות – השתלת שיער פונה למכנה משותף רחב מאוד של אנשים, כשיש שיגידו שהיא מתאימה לכל אחד: גברים ונשים כאחד, מבוגרים וצעירים גם יחד.

לאחר שמחליטים לבצע השתלת שיער, עולה שאלה נוספת: מהו המקום האידיאלי לביצוע התהליך? בשנים האחרונות, הלכה והשתרשה הידיעה שכל הדרכים צריכות להוביל אתכם ליעד האולטימטיבי, השתלת שיער בטורקיה. אז מה הופך את המדינה הקרובה אלינו כל כך למעצמה בתחום השתלות השיער? ולמה גם לכם כדאי לשקול זאת בחיוב?

 

כך הפכה טורקיה ל-מקום לבצע השתלת שיער

עוד לפני שמבינים מה הופך את טורקיה ליעד מבוקש כל כך לטיפולי השתלת שיער, חשוב למפות את הפופולאריות שלה בתחום. לצורך זה מספיק להתבונן במספרים, שמציגים את התמונה המלאה. הנתון החשוב הראשון הוא שהשתלת שיער בעולם נמצאת בשנים האחרונות בצמיחה אדירה, של עשרות אחוזים לשנה, בעיקר במדינות אירופה ואסיה.

בטורקיה המגמה הזו נוכחת עוד יותר, כך שאפשר להגדיר את העלייה בביקוש לטיפולים בה כאסטרונומית. בחודש נתון, טסים לא פחות מכ-5,000 איש על מנת לעבור השתלת שיער בטורקיה. ענף השתלות השיער בטורקיה מוערך בכמיליארד דולרים בשנה, והזרוע עוד נטויה.

 

השילוב האידאלי בין נופש לרפואה

איסטנבול ידועה כאחת מבירות הנופש של טורקיה, ולצד זה היא הבירה הבלתי מעורערת של השתלות שיער בטורקיה. ברחבי העיר תמצאו כמה מהמרפאות המשובחות בעולם בתחום, ותוכלו לעבור את הטיפולים אצל מומחים הנחשבים לשם דבר בו. כמובן שהעובדה שאיסטנבול היא עיר כל כך אטרקטיבית מהווה יתרון ברור: במהלך הנסיעה לצורך השתלת השיער (ובהמשך תבינו עד כמה החבילות המוצעות כיום בתחום הן מפנקות), תוכלו לחקור את העיר, לבקר במוקדי העניין התיירותיים שלה, לאכול ממטעמי המטבח הטורקי או לנוח במלון המפואר בו תשהו.

הטורקים ידועים ברמת האירוח הגבוהה שלהם, וגם אנשים הנוסעים לטורקיה במטרה לבצע את השתלת השיער המיוחלת נהנים מכך. בחלק מהמקרים קליניקות הטיפולים ממוקמות מרחק של כמה מאות מטרים ממלונות מפוארים, מה שמאפשר – פשוטו כמשמעו – ליהנות מכל העולמות.

אם זה לא מספיק, החוויה בטורקיה יכולה להגיע גם לטיפולים עצמם. תשכחו מבתי חולים "אפורים" וקודרים, בהם אתם צפויים להעביר כמה שעות ללא תעסוקה. בטורקיה הטיפול יכול להתבצע בתנאי יוקרה לכל דבר ועניין, למשל אשפוז בחדרים מפוארים הכוללים את כל מה שאפשר לצפות להם והרבה מאוד הפתעות אחרות שלא חשבתם שיכולות להיות חלק מהתהליך: למשל האפשרות לצפות בטלוויזיה במהלך ניתוח השתלת השיער. זו אחת הסיבות לכך שבתי חולים רבים במדינה קיבלו את ההסמכה הנחשקת של ועדת JCI.

 

טיפולים ברמה אחרת

תחום השתלות השיער מתפתח ככל שהשנים חולפות, עם שיטות חדשות ויעילות יותר וחומרים חדישים המוכנסים לתהליך. התוצאה היא שרמת הביצוע של השתלת שיער הולכת ומשתפרת משנה לשנה, אבל גם כאן יש מדינות שפשוט יודעות לעשות את זה בצורה טובה יותר מאחרות. טורקיה נחשבת במידה רבה לעילית של תחום השתלת השיער בעולם, לא רק עקב רמתם הגבוהה של הרופאים המקומיים אלא גם בהתחשב בעובדה שרופאים בין-לאומיים רבים מהטופ העולמי החליטו לפתוח מרפאות בטורקיה.

בטורקיה מיישרים קו עם השיטות החדישות והמתקדמות ביותר לביצוע השתלת שיער. למעשה, אפשר בהחלט לטעון שבמדינה קובעים לא פעם את המגמות אשר מגיעות לאחר מכן לכל חלקי הגלובוס. מי שיוצאים מכך נשכרים הם כמובן המטופלים, שיודעים שבטורקיה הסיכויים לכך שהם יימצאו בידיים טובות באמת הם גבוהים במיוחד.

התוצאה היא אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד של הטיפולים, היוצרים מראה שיער טבעי יותר ומספקים תוצאות הנשמרות לפרקי זמן ארוכים במיוחד. זאת לצד אחוזי סיבוכים וסיכונים נמוכים מבכל מקום אחר, שיש שיגידו שהם המינימליים ביותר בהשוואה לטיפולים קוסמטיים אחרים שאנחנו מכירים. כולל טיפולים המיועדים לאנשים הסובלים משיער דליל.

 

מחירי השתלת שיער בטורקיה

רבים המבררים מה צפוי להיות מחיר השתלת שיער בישראל, מתאכזבים. השתלת שיער היא ניתוח קוסמטי לכל דבר ועניין, ולכן העלויות שלו עשויות להיראות גבוהות. למרות שהמחיר תלוי בשורה ארוכה של משתנים דוגמת שיטת השתלת השיער הנבחרת, אופן ביצוע הטיפול (למשל בכל הנוגע לשאלת ההרדמה), הרופא שמבצע את ההשתלה, כמות זקיקי השיער שיש להשתיל, המאפיינים האישיים של המטופל ועוד, כן ניתן להבחין בכמה מגמות חשובות הדורשות התייחסות

נקודות אלה מאירות צד נוסף בשאלת האטרקטיביות של טיפולי השתלת שיער בטורקיה. בישראל, ייתכן שתשלמו סכומים הנעים בין 30,000 ל-40,000 שקלים לטיפולי השתלת שיער, סכום שלא כולם יכולים לעמוד בו. במדינות אירופה או ארצות הברית, המחירים צפויים להיות דומים ופעמים רבות גם יקרים יותר. טורקיה, הידועה כמדינה זולה ברמה הכללית, מצליחה בהחלט להתבלט במחירים הנוחים שלה. למרות שגם בה אתם צפויים לשלם סכום של כמה אלפי דולרים, המחיר עשוי להיות זול בעשרות אחוזים בהשוואה לטיפולים מקבילים במדינות אחרות בעולם. למעשה, פעמים רבות המחיר של השתלת שיער בטורקיה הוא זול יותר מאשר בישראל גם אם מוסיפים לתמונה את עלויות הטיסה, השהות בבתי מלון מפוארים, הארוחות וכן הלאה.

pay

(השוואת מחירי השתלות שיער בעולם מול איסטנבול ב-$) מתוך אתר: drilkerapaydin.com)

מחירי השתלת שיער בטורקיה בהשוואה לשאר העולם

השתלת שיער היא ניתוח יקר, כמו כל ניתוח קוסמטי אחר. אם חיפשתם ניתוח להשתלת שיער לאורך זמן, סביר להניח שנתקלתם כבר במחירים במדינות אירופאיות אחרות או בארצות הברית. ברור שהמחירים של השתלת שיער בטורקיה נמוכים יותר בהשוואה למדינות אחרות. זאת ועוד, טורקיה מציעה לא רק מחירים תחרותיים אלא גם איכות גבוהה של טיפול, הודות למומחיות רפואית מתקדמת וטכנולוגיה חדשנית בתחום. השילוב הזה הופך את טורקיה ליעד מועדף למי שמחפש פתרון איכותי וכלכלי להקרחה.

טיפול השתלת שיער מהמתקדמים בטורקיה
מתבצע על ידי צוות רפואי וותיק ומיומן
ומנתחים פלסטיים מהמובילים והמומלצים באירופה 

1. אבחון והתאמת טיפול

על מנת לבדוק התאמה להליך השתלת השיער נצטרך תמונות ברורות של האזור המקריח על מנת שהרופא יאבחן ויתכנן את ההשתלה ושל כמות זקיקי השיער הנדרשים.

2. הליך השתלת שיער

על מנת לשמור על לקוחותינו הצבנו את הסטנדרטים הכי מחמירים בעולם בהתאם לפרוטוקולים של הליך בתוך בית חולים, עם צוות אחיות קבוע, לא יותר מ-2 מטופלים ביום והכי חשוב פתיחת ערוצים עם הרופא בעצמו.

3. השתלת שיער בטורקיה

מרגע הנחיתה אנו נדאג להעברות הלוך וחזור בעזרת נהג צמוד. בית המלון בו תשהו במהלך הטיפולים הינו ברמת חמישה כוכבים במיקום -הכי טוב בטורקיה, במרחק של כ-500 מטרים מהמרפאה.

4. חזרה מהירה לשגרה!

אם אתם חושבים שפה הסתיים המסע שלנו יחד, אתם טועים 🙂 אנחנו נתקשר, נדריך ונלווה אתכם עד לתוצאה הסופית. אנחנו מטפלים בכל מטופל ביד רמה וברצינות הדרושה ועושים הכל כדי שהחוויה שלו תהיה מושלמת.

קבעו פגישת יעוץ והדרכה!

הכירו את המרפאה המתקדמת ביותר שלנו בראשות דר' אילקר אפאידין, רופא מומחה לפלסטיקה וכירורגיה מוערך בעולם.

המרפאה מעניקה טיפול מקצועי ומסור של השתלת שיער בטורקיה על ידי דר' אפאידין וצוות אחיות וותיק, בכיר וקבוע

במחיר המשתלם ביותר לתוצאה הטובה ביותר!

dr ilker apaydin

שאלת הארגון (או: התהליך מעולם לא היה יותר נוח)

על פניו, ביצוע של טיפולי השתלת שיער בטורקיה, שהיא מדינה שלא מכירים נראה כמו משימה מורכבת. חוסר ההיכרות עם המוסדות הרפואיים הקיימים בטורקיה, העובדה שאת הסידורים יש לעשות עוד לפני הטיסה וקשיי תקשורת עם האוכלוסייה המקומית, מעלים חשש אצל אחוז מסוים מהישראלים. אלא שגם כאן יש פתרון, והוא פשוט בכל קנה מידה. הפתרון הזה הוא להיעזר בחברות אשר מבצעות עבורכם את כל התהליך, מ-א' ועד ת', כולל כל התיאומים והבירורים הנדרשים.

 

איך בדיוק זה מתבצע? הצעד הראשון הוא כמובן ליצור קשר עם החברה הרלוונטית. זמן קצר לאחר מכם מתאם מטעם החברה יחזור אליכם ויבצע מולכם את הבירורים הראשונים. הוא יבקש מכם לשלוח אליו תמונות ספורות של הקרקפת (עם הנחיות ברורות לגבי אופן הצילום כמובן), שיאפשרו לצוות הרפואי של החברה להעריך מראש את רמת המורכבות של הבעיה והפתרונות האפשריים עבורה. כעבור שעות ספורות, המתאם יחזור אליכם עם הדו"ח המלא של המומחה, כולל הצעת מחיר לביצוע ההשתלה בשיטה שנמצאת כמתאימה ביותר. בשלב הזה אתם יכולים כמובן לבצע את הבירורים על המרפאה הרלוונטית, הרופאים, ההתרשמות של הלקוחות הקודמים וכן הלאה.

 

אם השתכנעתם להמשיך בתהליך – וסבירות גבוהה מאוד שזה יקרה – מגיע שלב הארגונים והתכנונים. בשלב הזה מתאמים מועד לניתוח השתלת שיער בטורקיה, ובהמשך לכך מזמינים טיסה לטורקיה כמה ימים קודם לכן. החברה המתווכת דואגת לכל הסידורים הנדרשים עבור הלקוחות, לרבות הזמנת מקומות במלונות, הסעות וכן הלאה. עם הנחיתה בשדה התעופה, תעלו על הסעה שתיקח אתכם לבית המלון או לחלופין לבית החולים (על פי מועד הטיפול). בבית החולים, במעמד הפגישה הראשוני עם הרופא, הוא יבצע לאדם שעתיד לעבור את הטיפול תשאול ראשוני ובדיקה גופנית.

 

הניתוח עצמו משתנה בהתאם לשיטה הנבחרת, אולם בכל מקרה מדובר בתהליך שאמור להיות קצר באופן יחסי. הניתוח נעשה תחת הרדמה מקומית, כך שאתם לא צפויים להרגיש כאבים או אי נעימות מסוגים שונים. במסגרת הרצון להפוך את החוויה לנעימה, כפי שהזכרנו קודם לכן, יכול מאוד להיות מצב בו המטופל יוכל לאכול, לשתות או אפילו לצפות בטלוויזיה במהלך הניתוח.

 

עם השלמת הניתוח, יינתנו לכם כמה הוראות בסיסיות להתנהלות בימים הקרובים. בדרך כלל אפשר לחזור לפעילות כמעט באופן מיידי. הפעילות הזו, במקרה הנתון, יכול להיות מנוחה במלון, טיול בעיר, שופינג וכן הלאה. כעבור פרק זמן של כמה שעות או ימים תעלו על מטוס בחזרה לישראל, עם מראה משודר. בשלב הזה, סביר להניח שתבינו שוב את החשיבות של שיער מלא בעל מראה טבעי, ותראו איך הביטחון העצמי שלכם עולה בין רגע.

צוות המרפאה

צוות האחיות במרפאה הן מהמסורות והמנוסות ביותר בתחום השתלת שיער בטורקיה. 

כל האחיות בצוות המרפאה התמקצעו על ידי ד"ר אילקר ועל ידי האחות הראשית של המרפאה יוליה. 

4
ניהל ביירם

אחות בכירה 

3
זינדאן סיאנגולו

אחות בכירה 

2
קנסו סיפטצ'י

אחות בכירה 

1
גוזדה מוסטקין

אחות בכירה 

לקוחות שעברו השתלה מספרים

דילוג לתוכן